خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان مطرح کرد؛

پیش‌بینی ۴ دوره اوج سفرهای نوروزی در اصفهان / احتمال افزایش زمان سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۹۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پیش‌بینی ۴ مرحله اوج سفرهای نوروزی در استان اصفهان هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۲ خورشیدی خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا ایزدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در نوروز پیش رو، ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به گردشگران برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: تاکنون شش نشست ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان با حضور روسای کمیته‌های سیزده‌گانه ستاد سفر استان برگزارشده است، لذا پیش‌بینی ما بر این نکته استوار است که در سفرهای نوروزی پیش رو، احتمالاً در چهار مقطع زمانی با اوج سفرهای نوروزی به مقصد استان اصفهان مواجه خواهیم بود.

او افزود: تعطیلات نیمه شعبان و ایام تولد امام زمان (عج) از تاریخ هفدهم تا بیستم اسفندماه، ایام تعطیلات مدارس از بیست و پنجم تا بیست و نهم فروردین، ایام تعطیلات نوروز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و همچنین ایام ماه مبارک رمضان از تاریخ ۴ لغایت ۱۳ فروردین‌ماه، ایامی است که پیش‌بینی‌شده است گردشگران نوروزی استان اصفهان را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به‌احتمال افزایش زمان سفرهای نوروزی، پیش‌بینی‌های لازم برای خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی توسط دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان و اعلام آن به کمیته‌های سیزده‌گانه ستاد سفر استان به‌سرعت انجام می‌پذیرد.

علیرضا ایزدی یادآور شد: با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، تلاش داریم تا در نوروز پیش رو خدمات بهتری به گردشگران ارائه شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌های ارائه‌شده از سوی ستاد خدمات سفر کشور و همچنین برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، در نوروز ۱۴۰۲ فعالیت‌های ستاد سفر استان از ۱۰ کمیته به ۱۳ کمیته افزایش‌یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز