خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان مطرح کرد:

حمایت از فعالان گردشگری اصفهان اهم برنامه های نوروز ۱۴۰۱:

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۶۶۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان محور اصلی فعالیت‌های این ستاد در نوروز ۱۴۰۱ را حمایت از فعالان گردشگری استان اعلام کرد.

به‌ گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا ایزدی  با اعلام این مطلب گفت: با توجه به مصوبه جدید ستاد مبارزه با بیماری کرونا، سفر در نوروز به صورت مشروط و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نوروز ۱۴۰۱، پس از دو سال جولان ویروس منحوس کرونا اولین نوروزی است که می‌توانیم به مقوله سفر توجه ویژه‌ای داشته باشیم، لذا تمام تلاش ما در این نوروز به حمایت از فعالان گردشگری استان متمرکز است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: فعالین حوزه گردشری در طی دو سال گذشته خسارت‌های فراوانی را متحمل شده‌اند و لزوم حمایت از آنها هم‌اینک بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

وی افزود: امسال تلاش داریم تا تمامی فعالیت‌هایمان با توجه به فناوری‌های جدید و همچنین رعایت اصول بهداشتی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این فعالیت‌ها به صورت الکترونیک در تمام جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ارائه می‌شود.

ایزدی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال گردشگران در نوروز ۱۴۰۱، نمایشگاه‌های عرضه صنایع‌دستی و همچنین سوغات فاخر اصفهان در مجموعه‌های شاخص تاریخی و گردشگری تحت نظارت این اداره‌کل بر پا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تاکید کرد: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی نیز در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در مجموعه‌های تاریخی استان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز