خبرگزاری کار ایران

در نوروز امسال صورت گرفت؛

بازدید ۱۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۶۹۴

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: هزار و ۷۹۸ نفر در نوروز امسال از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا خزائلی گفت: در نوروز امسال ۲۷ هزار و ۷۲۳ گردشگر در مراکز اقامتی استان قزوین شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های گردشگری و مسافرخانه ها اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین افزود: با توجه به شرایط کرونایی و در راستای حفظ سلامت گردشگران و شهروندان، امسال هیچ توصیه و دعوتی برای حضور گردشگر در استان نداشتیم اما تاسیسات گردشگری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مسافرانی که به قزوین سفر کرده بودند، خدمات مورد نیاز را ارایه دادند.

وی گفت: با توجه به تداوم کرونا در راستای حفظ سلامت گردشگران و شهروندان، امسال هیچ توصیه و دعوتی برای حضور گردشگر در استان نداشتیم اما تاسیسات گردشگری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مسافرانی که به قزوین سفر کردند، خدمات مورد نیاز را ارایه دادند.

خزائلی تصریح کرد: در نوروز امسال با هدف پیشگیری از انتقال کرونا، آب انبارهای قزوین که جزو اماکن تاریخی مطرح این شهر هستند، به دلیل فضای بسته و امکان نداشتن تهویه مناسب هوا تعطیل بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز