خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی اردبیل:

موافقت‌نامه تاسیس منطقه بولاغلار به شهرداری نیر تحویل داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۴۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تحویل موافقت‌نامه تاسیس منطقه بولاغلار نیر به شهرداری این شهر به عنوان سرمایه‌گذار مادر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن محمدی ادیب در نشست با فرماندار شهرستان نیر افزود: موافقت‌نامه تاسیس منطقه بولاغلار نیر به نام شهرداری این شهر صادر شده است و شهرداری نیر فرصت شش ماهه‌ای برای بازنگری طرح جامع این منطقه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: منطقه بولاغلار نیر یک منطقه بسیار مستعد و ارزشمند در حوزه گردشگری است و صدور موافقت‌نامه تاسیس برای این منطقه گام اول است که باید به سرعت وارد فاز اجرایی شود.

وی تاکید کرد: طرح جامع این منطقه پیش از این توسط مشاور اداره کل میراث‌فرهنگی مطالعه شده است و شهرداری فرصتی دارد که این طرح جامع را بازنگری کند تا با بهترین شرایط این منطقه برای سرمایه‌گذاری آماده شود.

همچنین فرماندار نیر در این جلسه گفت: منطقه بولاغلار نیر که توانایی ایجاد ارزش افزوده برای شهرستان و استان را دارد در سال‌های گذشته بلاتکلیف بود و حتی در خدمات اصلی و اولیه در این منطقه کمبود وجود داشت.

شهرام محمدی افزود: با قرار گرفتن کل این منطقه در اختیار شهرداری نیر، بازنگری حریم و بستر رودخانه نیز اتفاق می‌افتد و هرگونه سرمایه‌گذاری یا تغییر در این منطقه در قالب طرح جامع اتفاق می‌افتد.

وی تاکید کرد: شهرداری از امروز در مورد منطقه بولاغلار مسئول است و هر طرحی که در قالب طرح جامع تصویب شود باید دقیقا همان اجرا شود و ما نیز با افزایش اعتبارات شهرداری کمک حال این مجموعه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز