خبرگزاری کار ایران

هشدار سرپرست فرماندهی انتظامی الیگودرز به مخلان امنیت عمومی در چهارشنبه سوری آخرسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۲۱۴

سرپرست فرماندهی انتظامی الیگودرز، به مخلان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه سوری هشدار داد و گفت: با این افراد برخورد قاطع می‌شود.

سرهنگ علی اسدالهی سرپرست فرماندهی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ، با اشاره به برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه سوری آخرسال اظهار داشت: چنانچه محدود افرادی با رفتار‌های غیر قانونی در پی سلب آسایش و آرامش مردم باشند، بطور حتم پلیس با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: پلیس موافق برگزاری شادی در آرامش و امنیت است.

وی افزود: طی هماهنگی که با دادستان شهرستان به عمل آمده، افرادی که به دلیل تخلف و اقدامات مجرمانه در چهارشنبه سوری دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودرویشان نیز برای همین مدت توقیف خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه مغازه ای که  قصد فروش مواد محترقه را داشته باشد، پلیس با این افراد برخورد قاطع خواهد نمود.

سرهنگ اسدالهی، از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را درخصوص حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری آخرسال جدی بگیرید تا فرزندانشان دچار آتش‌سوزی یا نقص عضو نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز