خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۰۸

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه طی دو هفته گذشته در سطح استان خبر داد.

ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه طی دو هفته گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «روح الامین قاسمی» با اعلام این خبر افزود: همه ساله در روزهای پایانی سال شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی از سوی برخی افراد ناآگاه و مخلان نظم و امنیت به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال هستیم.

وی با بیان اینکه استفاده از مواد محترقه و آتش زا در چهارشنبه آخرسال چند سالی است که چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل کرده است، گفت: این اقدام موجی از نگرانی را در بین اکثر خانواده‌ها و مسئولان در روزهای پایانی سال به همراه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران به اقدامات پیشگیرانه پلیس در مقابله با عرضه مواد محترقه در سطح استان اشاره کرد و افزود: در دو هفته گذشته ماموران انتظامی این فرماندهی با شناسایی عوامل تهیه و توزیع این مواد، در چند مرحله عملیات پلیسی بیش از ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ قاسمی با هشدار به مخلان نظم و امنیت، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی، پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی و محله محور پلیس در مراسم چهارشنبه آخر سال، بر برقراری نظم و امنیت این مراسم در جهت شادی و نشاط سالم مردم در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با هشدار به خانواده‌ها از آنان خواست مراقب فرزندان خود باشند تا دچار سوانح ناگوار و دلخراش انفجار مواد محترقه در مراسم چهارشنبه آخرسال نشوند.

سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به حجم مسافرت‌های نوروزی به استان مازندران، گفت: با توجه به اینکه جمعیت شناور استان مازندران در ایام تعطیلات نوروز به ۱۶تا ۱۷میلیون افزایش خواهد یافت، افزایش گشت‌های انتظامی و اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و ترافیکی از جمله اقدامات پلیس در این ایام خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز