خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قم:

مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی، تامین نظم و امنیت در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۶۰۴

انجام وظیفه بهتر پلیس در گرو ارتقاء ظرفیت معنوی کارکنان می باشد / با تشکیل قرارگاه ذوالفقار، در هر مرتبه تعداد پنجاه الی صد نفر از ارازل و اوباش شبانه دستگیر می شوند.

اگر پلیس ظرفیت و توان معنوی خود را ارتقاء دهد، در انجام وظایف بهتر از گذشته عمل خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم در مراسم صبحگاه عمومی و در سخنانی، مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی را، تامین نظم و امنیت در جامعه و همچنین کنترل جرائم عنوان و تصریح کرد: کنترل جرائم در اولویت پلیس قرار دارد و ارتقاء ضریب احساس امنیت نیز مورد تاکید است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه نیروها موظفند مطابق با شاخص ها و دستورالعمل ها عمل کنند، افزود: همه کارکنان می بایست در برابر مسئولیت خود در خصوص تامین نظم و امنیت پاسخگو باشند.

تشکیل سه قرارگاه در سال نود و سه، محور دیگر سخنان فرمانده انتظامی استان قم بود که وی اضافه کرد: قرارگاه مرصاد در امر مبارزه با قاچاق کالا و بازرسی و کنترل ورودی و خروجی های استان فعالیت خواهد کرد.

سردار مجتبایی دومین قرارگاه را خیبر عنوان و گفت: وظیفه این قرارگاه، استقرار کانکس هایی در مناطق مختلف استان است، که هر دو هفته یکبار انجام و پلیس مواد مخدر، آگاهی، اطلاعات، انتظامی و یگان امداد در دریافت گزارشات مردمی و برخورد با هنجارشکنان اقدام می کنند.

وی به تشکیل قرارگاه ذوالفقار در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در هر مرتبه و در راستای اجرای این طرح تعداد پنجاه الی صد نفر از ارازل و اوباش شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی به صورت شبانه دستگیر می شوند.

محور دیگر سخنان فرمانده انتظامی استان، اشاره به ماه رجب بود که وی افزود: این ماه مقدمه شعبان و هر دو ماه مقدمه ماه مبارک رمضان هستند و در مفاتیح الجنان به آداب آن اشاره شده است و اگر پلیس ظرفیت و توان معنوی خود را ارتقاء دهد، در انجام وظایف بهتر از گذشته عمل خواهد کرد.

سردار مجتبایی در پایان سخنان خود، به تدفین یک شهید گمنام دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی استان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش های زیادی در این خصوص انجام شده و استان قم در بین کل استان های کشور به عنوان اولین استانی است که در ستاد فرماندهی انتظامی آن شهید گمنام اختصاص داده اند که باید خداوند را شکرگزار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز