خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز آموزش عمومی انتظامی شهید مطهری نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۳۲۱

مرکز آموزش عمومی انتظامی شهید مطهری نیشابور با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه با حضور در مراسم افتتاح مرکز آموزش عمومی شهید مطهری، با تاکید بر اینکه خیران امنیت ساز پشتوانه های مستحکم نظم و امنیت هستند، افزود: خیران عزیز و مسئولان شهرستان نیشابور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همراه با تلاش و همکاری مسئولان نظامی و پیگیری فرماندهان انتظامی استان در فراهم سازی این مجموعه تلاش ارزشمندی داشتند تا امروز این مرکز آموزش به مرحله بهره برداری و افتتاح برسد. 

وی خاطر نشان کرد: وجود مراکز آموزشی انتظامی اثرات بسیار خوبی دارد و ضمن فراهم سازی شرایط آموزشی برای انجام خدمت مقدس سربازی در ایجاد نظم و امنیت نیز نقش مهمی دارند. 

وی با تشکر از همه دست اندرکاران راه اندازی مرکز آموزش شهید مطهری نیشابور، خاطر نشان کرد: امکان ارتقای ظرفیت مرکز تا ۵ برابر وجود دارد و با زمینه سازی زیرساخت ها شاهد ارتقای ظرفیت آن خواهیم بود. 

سردار اشتری گفت: پلیس با تجهیزات نوین و توجه به اصل کارآمدی در مسیر هوشمندی گام بر می دارد و امروز خواسته و تاکید ما بازنگری در قوانین و قانون به کارگیری سلاح و برخی آیین های دادرسی است. 

فرمانده  کل انتظامی کشور با تاکید بر این که پلیس باید با پشتوانه قانونی و مقتدرانه انجام وظیفه کند، یادآور شد: در راستای تشدید طرح های برخورد با اراذل و اوباش در روزهای گذشته تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت و اراذل با همت پلیس در سراسر کشور دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار اشتری اظهار داشت: سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی با روحیه جهادی و انقلابی انجام وظیفه می کنند چرا که امنیت خط قرمز پلیس است و با تمام وجود با اقتدار، تدبیر و برنامه ریزی انجام وظیفه خواهیم کرد. 

بازدید از کلانتری ١١ قدمگاه شهرستان زبرخان و برگزاری آیین کلنگ زنی ساختمان ستاد انتظامی این شهرستان نیز از دیگر برنامه های سفر سردار اشتری به استان خراسان رضوی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز