خبرگزاری کار ایران

راه اندازی خط اتوماتیک تولید برد الکترونیکی در پارک علم و فناوری لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۴۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از راه اندازی خط اتوماتیک تولید برد الکترونیکی در پارک علم و فناوری استان خبر داد .

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی  در آیین افتتاح خط اتوماتیک تولید برد الکترونیکی در پارک علم و فناوری لرستان اظهار داشت: استانداری لرستان آمادگی کامل خود را برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان و فناورانه استان اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه استان ما به دلیل توسعه نیافتگی باید هر چه بیشتر به سمت توسعه فناوری حرکت کند، اضافه کرد: به دلیل اینکه صنایع دانش بنیان و فناور دارای مزایایی ازجمله آلایندگی کمتر، به روز بودن و تولید ثروت بیشتر هستند ما بسیار علاقه‌مند به حمایت از چنین طرح‌هایی هستیم و همه تلاش خود را جهت ارتقا و پیشرفت آنها به کار خواهیم بست.

فرهاد نامداری رئیس پارک علم و فناوری لرستان نیز در این مراسم، گفت: خط تولید مذکور با دقت ۰.۱ میلی متر به صورت کاملاً اتوماتیک و صنعتی و با سرمایه‌گذاری اولیه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ایجاد شده که با اشتغالزایی هشت نفر به صورت مستقیم و سه نفر غیرمستقیم و ظرفیت تولید ماهانه دو هزار و ۵۰۰ورق، معادل هشت میلیون قطعه برد لامپ LED در ماه فعالیت خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز