خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی مجتمع فناوری و نوآوری شماره ۴ دانشگاه صنعتی امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۸۸۹

مجتمع فناوری و نوآوری شماره ۴ دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد که در این مجتمع ۴۸ شرکت دانش بنیان و واحد فناور مستقر خواهند شد.

به گزارش ایلنا، مجتمع فناوری و نوآوری شماره ۴ دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در خیابان بزرگمهر واقع شده است در ۱۰ طبقه و زیر بنای حدود ۸۵۰۰ مترمربع، محل استقرار ۴۸ شرکت و واحد فناور خواهد بود. 

این مجتمع که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از منابع دولتی در دست ساخت است تا پایان سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. 

طراحی و ساخت این مجتمع به نحوی است که فضاهای آن برای کاربری شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مناسب‌سازی شده است. 

گفتنی است، شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و استارت‌آپ‌هایی که تمایل به پیش‌خرید واحدهای این مجتمع را دارند می‌توانند ضمن مطالعه کتابچه فراخوان فروش مجتمع فناوری نشان و تکمیل و ارسال فرم درخواست پیش خرید به پارک علم و فناوری دانشگاه، تقاضای خود را تا ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ ثبت کنند. 

در حال حاضر، ۳ برج علم و فناوری در پهنه فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و برج فناوری و نوآوری شماره ۴ نیز در دست ساخت است. 

برج‌ها و مجتمع‌های نوآوری و فناوری علاوه بر متمرکزسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، زمینه تعامل و همکاری بیشتر این مجموعه‌ها با یکدیگر در حوزه‌های میان رشته‌ای را فراهم آورده و علاوه بر آن خدمت‌رسانی به شرکت‌ها توسط پارک علم و فناوری با کیفیت و سهولت بیشتری انجام می‌شود. 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://panahco.com/neshan.pdf و نشانی https://panahco.com/neshan140010.pdf مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز