خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان خبر داد؛

مسدود شدن کنارگذر شمالی اراک به دلیل بارش برف سنگین / جاده‌های استان مرکزی لغزنده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۶۳

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بارش برف سنگین که از روز گذشته (یکشنبه) در جاده‌های این استان آغاز شده و همچنان در برخی مسیرها ادامه دارد، موجب مسدود شدن کنارگذر شمالی اراک شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد پورشمس افزود: هم اکنون سایر جاده‌های استان مرکزی باز، اما لغزنده است. همچنین در برخی مسیرها و محورهای مواصلاتی که یخ‌زدگی وجود دارد، تردد به کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط هوایی و با توجه به بارش برف سنگین به هیچ عنوان سفر توصیه نمی‌شود، ادامه داد: رانندگانی که به هر دلیل قصد تردد در جاده‌های این استان را دارند، باید قبل از سفر از باز بودن مسیر اطمینان حاصل کنند و از سلامت خودروی خود مطمئن باشند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: باید در نظر داشت که تردد در جاده‌های این استان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است. همچنین سوخت کافی، برف‌پاکن سالم، همراه داشتن لباس گرم و تغذیه لازم، از دیگر ضروریات است.

سرهنگ پورشمس تصریح کرد: تمام نیروهای پلیس‌راه استان مرکزی در جاده‌های مختلف حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی هستند. خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان گزارش نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز