خبرگزاری کار ایران

آماده باش زمستانی دستگاه های امدادی و خدماتی چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۳۱۵

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش سنگین برف در استان تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید در آماده‌باش کامل باشند.

علی حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا  در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی پیش بینی می شود در استان شاهد برف سنگینی تا ارتفاع دومتری باشیم.
وی افزود: پلیس‌راه، راهداری و پلیس راهور در خصوص تسهیل تردد خودروهای سوخت‌رسان همکاری لازم را داشته باشند، و به هیچ عنوان اجازه تردد خودروهای سنگین بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی برف گیر استان را ندهند.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی باید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگو و در شهرستان محل خدمت خود حاضر باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری های سطح استان نباید به هیچ عنوان کار را تعطیل کنند بیان کرد: شهرداری ها نسبت به هرس درختانی که با سیم‌های برق تداخل دارند به سرعت اقدام کند.

حیدری تصریح کرد: تعطیلی مدارس با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار هر شهرستان انجام شود، همچنین مردم برای جلوگیری یخ‌زدگی کنتورهای آب، عایق‌بندی لوله و کنتورهای آب را در منازل در دستور کار قرار دهند.






 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز