خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

برف روبی 6 هزار و 25 کیلومتر از جاده‌های فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۴۴۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اعلام برف روبی 6 هزار و 25 کیلومتر از محورهای استان طی بارش روز گذشته از امدادرسانی به 78 نفر در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا راستیار گفت: روز گذشته همزمان با بارش برف راهداران با مصرف 3 هزار و 845 تن شن و نمک توانستند ضمن برف روبی 6 هزار و 25 کیلومتر از محورها به 78 نفر نیز امدادرسانی کنند.

وی در ادامه افزود: راهداران همچنین در 22 مقطع که ریزش صورت گرفته بود اقدام به ریزش برداری به همراه رگلاژ 83کیلومتر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس همچنین تصریح کرد: در این عملیات راهداری 586راهدار با بکارگیری 353 دستگاه ماشین آلات راهداری انجام وظیفه کرده و در حین برف روبی به کمک 426 خودروی عبوری اعم از در برف مانده، کمک به رانندگان در بستن زنجیر چرخ و اسکان در راهدارخانه های استان کردند.

راستیار گفت: از تمامی کاربران جاده‌ای تقاضا داریم ضمن رعایت همه قوانین و مقررات رانندگی، حتما زنجیر چرخ در خودروهای خود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه های استان با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

روز گذشته 8 شهرستان بارش برف، 21 شهرستان باران و 5 شهرستان استان نیز دارای مه گرفتگی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز