خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۳۲.۶۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۶ دانلود ویدیو

هزار و 500 کیلومتر باند از راه‌های ارتباطی استان همدان برف روبی شد

کد خبر : ۱۳۱۶۵۱۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همزمان با بارش برف از شب گذشته تاکنون عملیات برف روبی هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند از راه ها و محورهای ارتباطی انجام شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، جواد نگاهداری با بیان اینکه از ساعت ۲۲ شب گذشته /چهارشنبه/ بارش برف در استان آغاز شده است افزود: هم اینک در همه محورها از جمله اسدآباد، همه کسی، رزن و همدان - ملایر بارش ها ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه هم اینک همه راهها و محورهای ارتباطی شهری و روستایی استان همدان باز است و تردد جریان دارد اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون هزار و ۱۱۰ تن ماسه و نمک برای محورهای ارتباطی استان استفاده شده است.

نگاهداری یادآور شد: نیروهای راهداری استان همدان با آغاز شروع برف به هشت خودرو و یک اتوبوس گرفتار در برف امداد رسانی کرده اند.

وی تصریح کرد: ۵۳۰ راهدار با بکارگیری ۳۶۰ دستگاه ماشین آلات راهداری ضمن برف روبی و نمک پاشی محورهای ارتباطی استان همدان توانستند به مسافران و رانندگان گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کنند.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز