خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان خبر داد:

مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستای کردستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۶۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستای این استان مسدود شده است.

به گزارش ایلنا، دانش زندی افزود: تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد، اما راه بیش از ۴۰ روستای این استان بسته است و راهداران در حال بازگشایی راه‌های ارتباطی این روستا‌ها هستند.

زندی گفت: مسدودیت راه‌های ارتباطی روستایی بیشتر مریوط به شهرستان‌های سقز و مریوان است.

وی همچنین افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه، راه‌های ارتباطی روستا‌های منطقه آلوت بخش نمشیر و بخش آرمرده بانه همچنان مسدود است که تا عصر امروز همه راه‌های ارتباطی شهرستان بازگشایی می‌شود.

زندی گفت: دیروز با ۱۳۱ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۲۳۶ نفر راهدار ۳۰ هزار و ۳۸ کیلومتر باند، عملیات بازگشایی راه‌های ارتباطی انجام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان همچنین گفت: دیروز عملیات برف روبی در ۲۵۰ کیلومتر باند راه روستایی استان با استفاده از ۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و کمک ۷۰ نفر راهدار انجام شد.

وی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۷ خودرو از برفو کولاک آزادسازی شد و ۳۴ نفر گرفتار در برف نیز در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز