خبرگزاری کار ایران

تمام محورهای کرمانشاه "یخ زده" است/ تردد در اورامانات و دالاهو فقط با "زنجیرچرخ

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۲۲

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از یخ زدگی تمامی محورهای استان خبر داد و افزود: در حال حاضر تردد در محورهای اورامانات و شهرستان دالاهو تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب  با اشاره به بارش برف و سرمای شدید هوا در بسیاری محورهای استان گفت: درحال حاضر سطح تمامی محورها دچار یخ زدگی شده است.

وی افزود: هم اکنون تردد در بسیاری محورهای استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است، اما رانندگان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

دستغیب خاطرنشان کرد: تنها در محورهای اورامانات و شهرستان دالاهو به علت بارش برف و یخ زدگی سطح محورها تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی راه های اصلی استان باز است، گفت: تنها محورهای روستایی در شهرستان‌های روانسر، پاوه، دالاهو، ثلاث باباجانی و جوانرود مسدود است که نیروهای راهداری در حال بازگشایی هستند.

دستغیب با اشاره به شرایط نامساعد جوی و وضعیت یخ زدگی محورها، از تمامی رانندگان خواست حتی المقدور از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست که حتما زنجیر چرخ همراه داشته و پیش از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: در این شرایط یخ زدگی محورها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از هر زمان ضرورت دارد و افراد باید به طور جد در این شرایط از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از رانندگان خواست، پتو و وسایل گرمایشی و لباس گرم در خودرو همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز