خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:

کارگران با مدیران و نمایندگان مجلس مراکز استانی در ارتباط باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۷۷۵

دبیر اجرایی خانه کارگر کاشان در جلسه اعضای این خانه در کاشان گفت: در جامعه‌ای که فقر حاکم باشد، نمی‌توان فرهنگ را پیاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، ماشالله زهتابی گفت: اگر درجامعه فقر حاکم باشد و کارگر نتواند برای معیشت خود کاری انجام بدهد، احتمال فریب و انحراف هم وجود دارد.

وی افزود: بانک رفاه متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و اگر قرار باشد سهام این شرکت فرخته شود، دیگر کارگران پشتوانه‌ای نخواهند داشت، کارگر حق اظهارنظر دارد و می‌تواند براساس دلیل و برهان صحبت کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر کاشان اضافه کرد: متاسفانه برخی در دولت با منطق سازگاری ندارند و تصمیماتی برخلاف منافع کارگران می‌گیرند. البته بخشی از این اتفاق به خود ما یعنی جامعه کارگری بازمی‌گردد چراکه دارای آگاهی نیستیم و خود را عقب کشیده‌ایم.

زهتابی از کارگران خواست که با نمایندگان، مسئولین و مدیران استانی و شهری خود تماس بگیرند و مسایل و مشکلات کارگران را با آنها در میان بگذارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر کاشان اشاره‌ای هم به موضوع مزد کرد و گفت: افزایش 20 درصدی مزد کارگران برای سال آینده در مقایسه با تورم موجود بالای ۵۰ درصدی عادلانه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز