خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات غیر حضوری یکی از اولویت های مهم تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۶۳۶

معاون فرهنگی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی تلاش دارد که به سمت ارائه خدمات غیر حضوری برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد اسفندیاری در دومین روز از یازدهمین گردهمایی و اردوی آموزشی کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در مشهد مقدس اظهار کرد: ۱۴ میلیون نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند و امید به زندگی اکنون به بیش از ۷۰ سال رسیده و باید صندوق سرپا بماند و حفظ شود تا برای نسل های بعدی دچار مشکل نشود.

وی افزود: در طول سنوات مختلف مشکلاتی وجود داشت و باید سعی کنیم تا تکرار نشود که به عنوان نمونه از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ از بانک رفاه وام ۹۰ هزار میلیارد تومان گرفته شده تا حقوق بازنشستگان پرداخت شود و علی الحساب ۹ درصد تورم برای این مورد به وجود آمده است.

 معاون فرهنگی سازمان تامین اجتماعی گفت: با موافقت دولت امسال بهترین سهام را گرفتیم که بخشی به عنوان افزایش سرمایه بانک برای آینده و بخشی برای حقوق و مزایا و... است.

اسفندیاری افزود: در بیمه تکمیلی هم نارضایتی هایی وجود داشت که شرایطی در سال جدید ایجاد شد و سهم ۵۰ درصدی کمک کردیم و شرط گذاشتیم تا بیمه شده در هر جای کشور دسترسی آسان داشته و مراکز طرف قرارداد توسعه یافته و قراردادها مستقیم باشد و در غیر اینصورت در اولین فرصت پرداخت شود که با دوستان کانون نظارت کامل و دقیق داریم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز