خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران:

کارگران تشنه عدالت و عدالت گستری هستند/کرونا طومار زندگی کارگران را پیچیده است/دهها هزار کارگر ساختمانی در انتظار بیمه شدن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۳۵

سید هادی ساداتی گفت:جامعه کارگری صبور وعاشق نظام وانقلاب است اما صبر وشکیبایی آنان هم حدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،امروز معیشت جامعه بزرگی از کشورمان به خصوص اقشارحقوق بگیر با سختی می گذرد و در این میان کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی که بالای ۵۰ درصد جامعه را شامل می شوند؛ به قول معروف صورت خود را با سیلی سرخ نگاه داشته اند.

درطول ۸ سال گذشته روزگار بر این جماعت و بسیاری از آحاد مردم به دشواری سپری شد و اکنون مردم از دولت جدید انتظار دارند؛ راهبرد دولت سیزدهم پایان اوضاع اسفبار فعلی باشد.

سید هادی ساداتی، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران در گفت و گو با ایلنا گفت: تفاوتی نمی کند که چه کسی بر مسند ریاست جمهوری خواهد نشست ما کارگران تشنه عدالت و عدالت گستری هستیم.

این فعال کارگری گفت: جامعه کارگری صبور وعاشق نظام وانقلاب است اما صبر وشکیبایی آنان هم حدی دارد.

او گفت: این که وزیرتعاون وکارچه کسی است ارتباطی به ما ندارد او منتخب مجلس است و آنچه برای ما اهمیت دارد مدیریت و پاکدستی و تلاش وزیر و همکاران برای استقرار عدالت در محیط های کارگری است.

ساداتی گفت:من سخنگو و زبان حال کارگران زحمتکش ساختمانی مازندران و سراسر کشورم؛ کرونا طومار زندگی این کارگران را پیچیده وهیچ نهادی نیست که به فقر و محرومیت شدید آنان رسیدگی کند.

او از بیمه ناقص کارگران ساختمانی گلایه کرده و گفت: هرچه پیگیری می کنیم نتیجه ای نمی گیریم گفتند صبر کنید مدیرعامل تامین اجتماعی تغییر خواهد کرد؛ حالا که مدیرجدید منصوب گردیده و انتظار داریم وضعیت بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی مشخص و بلاتکلیفی دهها هزار کارگر این صنف پایان یابد.

این نماینده کارگری اذعان کرد: کارگران قدر و منزلت خادمین را می دانند و اگر قرار بر ادامه فقر و محرومیت آنان باشد؛ عواقب این اوضاع و احوال برعهده مسئولان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز