خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین در گفت وگو با ایلنا :

آزادی برای نوع بشر از ضروریات است/ در صورت محدود شدن باید برای کسب آن تلاش کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۰۴

​مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: رعایت حریم‌ها در جامعه و پوشش مناسب، موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود، بر آورده شدن نیازهای عاطفی و جنسی زن و مرد در خارج از چارچوب خانواده یکی از علل آسیب‌های اجتماعی است.

کبری علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به جایگاه زنان در فرهنگ ایرانی و اسلامی گفت: در فرهنگ دینی، آزادی برای نوع بشر از ضروریات است و ارزشی است که در صورت محدود شدن باید برای کسب آن تلاش جدی کرد؛ اما اینکه آزادی به چه معنایی تعبیر شود به جهان بینی ما ارتباط دارد.

این مسئول ادامه داد: رعایت حریم‌ها باعث افزایش امنیت بانوان در جامعه و کاهش خشونت علیه زنان خواهد شد؛ با این نگرش، حجاب، نقش مهمی در تامین آزادی واقعی برای افراد جامعه به خصوص بانوان دارد.

علیخانی اظهار کرد: زن و مرد از نظر امکان تکامل روحی با هم برابرند و هریک با توجه به تفاوت‌های جسمانی، راه‌های متفاوتی برای رسیدن به کمال را طی می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین عنوان کرد: پس از انقلاب شاهد گسترش فعالیت‌های بانوان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، علمی وهنری بوده‌ایم و زنان عملا ثابت کرده‌اند که حجاب نه تنها مانعی برای فعالیت‌هایشان نبوده، بلکه باعث شده ارزش زن با ابعاد انسانی‌اش و نه با جاذبه‌های جسمانی‌اش شناخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز