خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

خیران مشارکت بیشتری در حمایت از کودکان بهزیستی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۶۰

از مردم و خیران دعوت می‌کنیم مشارکت بیشتری در حمایت از کودکان زیر پوشش بهزیستی و دیگر اقدام‌های نوع‌دوستانه داشته باشند.

فرماندار ساری گفت: از مردم و خیران دعوت می‌کنیم مشارکت بیشتری در حمایت از کودکان زیر پوشش بهزیستی و دیگر اقدام‌های نوع‌دوستانه داشته باشند.

به گزارش ایلنا از ساری؛ جواد واحدی در بازدید از مرکز نگهداری کودکان غنچه‌های یاس در جمع ایتام اظهار داشت: رمضان ماه تقوا و نزول قرآن است و باید تلاش کنیم از فضیلت‌های این ماه بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه حضور در جمع ایتام و رسیدگی و توجه به این کودکان از فضیلت‌های بزرگی است که بسیار به آن سفارش شده است، بیان داشت: مردم ما همواره در امور خیر پیشگام بوده‌اند و هرجا دست نیاز به سوی خیران دراز کردیم، یاری‌گر ما بودند.

واحدی با تاکید بر توجه و حمایت همه‌جانبه از فرزندان زیر پوشش بهزیستی و سایر ایتام، افزود: اگر تقدیر برای این فرزندان به گونه‌ای رقم خورده که در آغوش گرم خانواده خود نباشند، باید ترتیبی اتخاذ کنیم که فرزندان بهزیستی، در آغوش گرم خانواده بهزیستی، کمبودی را احساس نکنند.

وی با بیان اینکه این فرزندان باید مانند سایر اقشار جامعه از خدمات و حمایت‌های لازم برخوردار باشند و آینده درخشانی برای آن‌ها شکل بگیرد، گفت: در این ماه مبارک، توجه به ایتام هرگز از جانب درگاه باریتعالی نادیده نمی‌ماند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه از مردم و خیران دعوت می‌کنیم مشارکت بیشتری در حمایت از کودکان زیر پوشش بهزیستی و دیگر اقدام‌های نوع‌دوستانه داشته باشند، خاطر نشان کرد: البته باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی هم گام‌های اساسی و بنیادی برداریم.

وی با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای از آسیب‌های اجتماعی به دور نیست، یادآور شد: اگر نتوانیم این آسیب‌ها را به صفر برسانیم اما می‌توانیم با پیشگیری و آموزش شهروندی به میزان قابل توجهی، آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز