خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به حوزه بازآفرینی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۶۹۹

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد از اختصاص ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به حوزه بازآفرینی این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد در دومین جلسه  شورای  سازمان‌ بازآفرینی  در خصوص جذب اعتبارات دولتی برای این کلان شهرافزود:با پیگیری های انجام شده، توانستیم ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای مشهد از منابع مالی مغفول مانده کسب کنیم و با کسب این اعتبار رتبه نخست را در حوزه کسب اعتبارات دولتی برای شهر مشهد به دست آورده ایم.

علی رضا زاده در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه پروژه های زود بازده گفت:دراین حوزه ۸۰ محله جزو هدف ما بوده اند که برای هر محله ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته ایم و از این مبلغ ۲۰١ میلیارد تومان برای پروژه های روبنایی و ۵۹۹ میلیارد تومان نیز به پروژه های زیربنایی اختصاص داده شده است.

وی همچنین بیان کرد:تعداد ۴۲۲ پروژه به تفکیک هر منطقه شهری برای پروژه های زود بازده درنظرگرفته ایم که بیشترین پروژه ها مربوط به منطقه ۶ شهری بوده است.

مدیر عامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد در خصوص بیشترین خدمت در حوزه پروژه های زود بازده تصریح کرد: احداث سواره رو، پیاده رو، احداث پارک و مباحث فرهنگی و اماکن ورزشی و همچنین مسیر و کانال های شهری جزو مهمترین اقدامات سازمان است.

وی همچنین در خصوص احداث ۷۱ پارک در حوزه شهری اعلام کرد: احداث این پارک ها به صورت محلی و خطی بوده و محله ۶، ۵ ،۴ در این حوزه بیشترین پروژه را داشته اند و به لحاظ ارزش ریالی  نیز منطقه ۶ ،۷ و ۲ بیشترین مبلغ ریالی را به خود تخصیص داده اند.

رضازاده همچنین با اشاره به مصوبه سال ۱۴۰۱ برای مناطق زودبازده اظهار کرد: در این مصوبه برای هر محله ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تعریف شده که با همکاری دفاترتسهیل گری و شورای محلات سبز در حال آماده سازی برای این مسیر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز