خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

افتتاح فاز اول خط سه قطار شهری مشهد در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۳۱

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت:در تلاش هستیم تا با تأمین منابع مالی و عدم مشکلات فنی تا پایان سال جاری فاز نخست خط سه قطار شهری مشهد را به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید خلیل منبتی بابیان اینکه در نوروز امسال شاهد حضور زائران زیادی در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد هستیم، بیان کرد: در این راستا توجه ویژه‌ای به پایانه‌های شهر شده و خطوط بی‌آرتی و اتوبوس‌رانی و همچنین تاکسیرانی در اطراف پایانه در تمام ساعات آماده خدمت به زائرین هستند و پارکینگ‌ نیز به تعداد موردنیاز برای زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: به دنبال این هستیم که نیاز مسافرین را در اطراف پایانه را حل کنیم که یکی از این مسائل اسکان زائرین است که باید در اطراف پایانه‌ها هتل یا محل‌های اسکان را آماده کنیم، ارتباط پایانه با شهر نیز موضوع مهمی است.

منبتی تصریح کرد: با توجه به تغییرات عمرانی و دسترسی زائرین که تسهیل شده است می‌توان گفت عملکرد سازمان پایانه‌ها بسیار خوب بوده است و امیدوارم سال آینده فضای متفاوت و ویژه‌ای به زائرین ارائه دهیم.

وی همچنین در خصوص آماده‌سازی خط سه مترو، گفت: در تلاش هستیم تا با تأمین منابع مالی و عدم مشکلات فنی تا پایان سال 1401 فاز نخست خط سه قطار شهری مشهد را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز