خبرگزاری کار ایران

بازگشایی مسیر زیرگذر آزادی-جانباز مشهد برای مردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۰۶

به درخواست شهردار مشهد، پروژه زیرگذر آزادی – جانباز برای مردم بازگشایی و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر آزادی –جانباز گفت:با تلاش همکاران معاونت و سازمان عمران شهرداری زیرگذر آزادی به جانباز ظرف حدود ۱۰ ماه آماده بهره‌برداری شد. با توجه به آماده بودن پروژه از همکاران خواستیم تا زیرگذر را برای استفاده شهروندان بازگشایی کنند.

وی افزود: امیدواریم در فرصتی مناسب همزمان با ۲۷ رجب مصادف با مبعث حضرت محمد(ص)، با حضور مردم افتتاح رسمی برای این پروژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: اما اکنون تاکید ما بر این است که راه مردم بازشود و زائران و مجاوران عزیز بتوانند از زیرگذر آزادی - جانباز استفاده کنند و منتظر افتتاحیه نمانند.

سید خلیل منبتی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: یکی از معضلات ترافیکی بزرگراه آزادی که عامل سوانح رانندگی و اتلاف وقت شهروندان می‌شد، ترافیک سنگین حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان استقلال بود.

وی اظهار کرد: پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ در راستای تسهیل دسترسی به بولوار جانباز و پاسخ به درخواست شهروندان آغاز به کار کرد و طی ۱۰ ماه اجرا و آماده بهره‌برداری شد.

منبتی بیان داشت: این دوربرگردان که در فاصله ۲۵۰ متری پل جانباز قرار دارد، کارکردهای ترافیکی ایجاد چپ‌گرد از بزرگراه آزادی به بولوار جانباز، امکان تردد از بولوار آموزگار به شمال بزرگراه آزادی، ایجاد یک دور برگردان در محور آزادی و امکان تمایلات گردشی از شمال به شمال بزرگراه آزادی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز