خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

تعطیلی مدارس کردستان در روز پنجشنبه به دلیل بارش برف / امتحانات داخلی لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۴۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوامدارس استان کردستان در دوره‌های مختلف تحصیلی فردا پنجشنبه تعطیل و امتحانات داخلی لغو شد.

به گزارش ایلنا، هاشم ناظمی جلال در گفت و گویی اظهار کرد: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا و اختلال در تردد و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش، فردا پنج شنبه تمام مدارس استان کردستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستا تعطیل است.

وی با بیان اینکه همچنین براین اساس امتحانات داخلی نوبت اول دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه لغو است، گفت: زمان برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در روز پنج شنبه به یک روز بعد از امتحانات نوبت اول موکول می شود.

ادارات کردستان فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند

همچنین استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به دلیل بارش برف و برودت هوا، فردا پنجشنبه ۱۵ دی ماه، فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به بارش برف و برودت هوا و احتمال بروز مشکلات در رفت و آمد و نیز صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بنا به دستور استاندار کردستان روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ شروع به کار تمامی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از بانک‌ها، مراکز درمانی و خدمت‌رسان با ۲ ساعت تاخیر انجام خواهد گرفت.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان، بارش برف که از ساعاتی قبل در مناطق مختلف استان آغاز شد تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه کردستان هم گفت به دلیل بارش برف و لغزنده بودن جاده ها، رانندگان از تردد غیرضروری در جاده های استان اجتناب کنند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان سامانه بارشی که از صبح امروز وارد استان شده تا روز شنبه هفته آینده فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز