خبرگزاری کار ایران

به‌دلیل بارش برف؛

راه ارتباطی ۱۷۸ روستا استان کردستان همچنان مسدود است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۷۴

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان گفت: برف و کولاک راه ارتباطی ۱۷۸ روستای این استان را مسدود کرد.

به گزارش ایلنا، دانش زندی گفت: از عصر دیروز مسیر‌های ارتباطی سقز - دیواندره، مریوان - سقز، سروآباد - اورامان و ایرنخواه به تکاب بدلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود است. برغم تلاش راهداران این وضعیت کماکان در این مسیر‌ها ادامه دارد و این جاده‌ها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با اشاره با مسدود بودن راه ارتباطی ۱۷۸ روستا در سطح استان کردستان نیز یادآور شد: راهداران تاکنون ۹۸۵ کیلومتر باند در محور‌های روستایی را با استفاده از ۴۸ دستگاه ماشین آلات و ۶۰ راهدار برفروبی کرده و عملیات بازگشایی این مسیر‌ها نیز از بامداد امروز آغاز شده است.
 
زندی با بیان اینکه شب گذشته ۶۰ نفر از مسافران در راه مانده در راهدارخانه‌های بین راهی استان کردستان اسکان داده شدند، اضافه کرد: یک هزار و ۲۶۶ خودرو نیز رهاسازی شد ضمن اینکه هفت هزار و ۴۵۶ کیلومتر از راه‌های اصلی استان نیز برفروبی شد.
 
وی گفت: ۱۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک راهداری در این محور‌ها با همراهی ۲۷۷ راهدار مشغول بازگشایی راه‌ها، رهاسازی خودرو‌ها و کمک به در راه ماندگان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز