خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

نمک پاشی در محورهای مواصلاتی قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۶۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در حال حاضر بارش برف در تام محورهای استان ادامه دارد و از بامداد امروز عملیات نمک پاشی در محورهاهای مواصلاتی استان همزمان با شروع بارش برف در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اشاره به آغاز بارش برف در استان گفت: بارش برف در گردنه‌های بهرام آباد و قسطین‌لار الموت و همچنین در محور قزوین_همدان شهرستان آوج آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: همچنین بارش برف از  ساعت ۵:۲۰ بامداد در آزاد راه قزوین_زنجان و راه‌های شهرستان تاکستان، گردنه کوهین محور قدیم و آزادراه قزوین _رشت و گردنه هجیب محور بوئین زهرا_ ساوه آغاز شده است.

وی یادآور شد: هواشناسی برای امروز در استان قزوین بارش برف و باران  پیش بینی کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: از هموطنان عزیز درخواست می‌شود ضمن پرهیز از هرگونه سفر غیرضروری در زمان بارش برف، در صورت ضرورت به انجام سفرها زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی از مردم خواست پیش از انجام سفرهای جاده‌ای وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها جویا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز