خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آتش نشانی قزوین عنوان کرد؛

توجه به ارتقای ایمنی در بازار سنتی قزوین در برنامه پنج ساله شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۷۲۰

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به ارتقای ایمنی و عملیاتی در بازار سنتی گفت: بر این اساس، اجرای طرح فرماندهی عملیات، پایش ایمنی واحدهای تجاری بازار، اخذ تاییدیه ایمنی اصناف، تحویل خاموش کننده به اصناف بازار و اجرای سیستم اطفای حریق در پنج سال آینده شهرداری قزوین برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایلنا، قدیر موسی خانی به بیان شاخص‌های هدفگذاری شده در کارگروه مدیریت بحران و ایمنی اشاره کرد و گفت: ۴۲ شاخص در این حوزه تدوین شده که برای ارتقای ایمنی شهر به مرحله عملیاتی خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: برحسب بحران‌ها از جمله آتش سوزی بازار، ترافیک، بافت فرسوده، افکن چاه‌ها، بحران‌های زیست محیطی، نشت مواد و خشکسالی شاخص‌ها تدوین شده است.

وی عنوان کرد: ارتقای ایمنی اماکن از طریق بازدید، افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی شامل ایستگاه بازار و عظیمیه و ساخت مرکز آموزش، خرید دو دستگاه بالابر خرید خودروهای عملیاتی آتش نشانی، تقویت سامانه‌های ارتباطی و فناوری، افزایش تعداد شیرهای هیدرانت، کاهش میانگین زمان رسیدن به محل حریق و حادثه، توسعه و تجهیز ایستگاه‌های موجود از جمله شاخص‌های این کارگروه است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز