خبرگزاری کار ایران

از یکم آبان ماه اجرا می شود ؛

اجرای طرح بازدید رایگان از دودکش‌های منازل شهروندان شیرازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۸۷

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آغاز طرح بازدید رایگان از دودکش ها در اماکن مسکونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدی هادی قانع  در بیان جزئیات این طرح اظهار داشت: طرح بازدید رایگان از دودکش ها از یکم آبان ماه  در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز آغاز و طی آن و به درخواست شهروندان، با هدف پیشگیری از حوادث غیر قابل جبران فصل سرما به ویژه حوادث گاز گرفتگی، کارشناسان ایمنی و پیشگیری آتش نشانی به صورت رایگان از دودکش های منازل،  شیراز بازدید می کنند.

قانع گفت: شهروندان می توانند با ارسال نشانی و تلفن همراه خود به سامانه 300045450125 به صورت رایگان در این طرح شرکت کنند. کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در اسرع وقت در مکان اعلام شده، حاضر می شوند و از دودکش ها بازدید می کنند.

وی افزود: این طرح تا پایان آبان در شیراز اجرا می شود و به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی، آتش نشان با لباس فرم آتش نشانی و معرفی نامه رسمی از سوی سازمان آتش نشانی به اماکن اعلام شده مراجعه خواهند کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: همشهریان برای اطمینان می توانند با سامانه 125 تماس بگیرند و از صحت حضور کارشناسان مطلع شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز