خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین؛

ایستگاه آتش‌نشانی شهرک اندیشه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۳۷۷

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اعلام کرد: ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات جدید و به نام شهید ناصر‌پور در شهرک اندیشه توسط استاندار و شهردار قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت روز آتش‌نشان در شهرک اندیشه با حضور اعلایی استاندار، رجحانی معاون عمرانی استانداری، صباغی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، ساختمان ایستگاه آتش نشانی ناحیه اندیشه در منطقه سه شهرداری قزوین افتتاح شد.

قدیر موسی خانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این ایستگاه در زمینی به مساحت ۸۷۰ مترمربع و زیربنای ۵۲۰ متر ساخته و برای احداث آن ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: این ایستگاه بنام شهید آتش‌نشان عبدالعلی ناصرپور نامگذاری و برای ارائه خدمات امداد و نجات و اطفای حریق در ناحیه شهری اندیشه، نجف آباد و روستاهای وثوق آباد وهمچنین حسن آباد و خدمات رسانی در اتوبان راه اندازی شده است.

موسی خانی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به استانداردهای سراسری باید به ازای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت یک ایستگاه آتش نشانی ایجاد شود که با احداث ایستگاه دهم در شهرک اندیشه به این استاندارد کشوری دست یافته‌ایم.

وی همچنین یادآور شد: برای خرید تجهیزات اطفای حریق و امداد و نجات در ایستگاه جدید شهید ناصر پور 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز