خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

110 فرزند یتیم به آرزوی خود رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۰۶

مدیر کل کمیته امداد البرز، گفت: به همت حامیان ایتام و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد البرز جشن آرزوهای 110 یتیم برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با بیان این که برآورده کردن آرزوهای ایتام و فرزندان محسنین در قالب جشن آروزها یکی از رویدادهای این نهاد است، گفت: به همت حامیان اکرام، خیرین، مراکز نیکوکاری فرزندان شاهد، شهدای زندان ها، امام صادق(ع)، اتحادیه پوشاک و بانوان گرمدره در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام(ره) البرز آرزوی 110 فرزند یتیم و محسنین استان برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد ضمن تشکر از خیرین و حامیان فرزندان که در این امر یاری رسان بودند گفت: برای تهیه این اقلام 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است که بخش از آن توسط کمیته امداد و بخشی توسط خیرین تامین شد.

وی افزود: عمده آرزوی این عزیزان دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی، گوشواره بود که این اقلام تهیه و در این مراسم به این عزیزان اهداء شد.

محمدی فرد با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و دعوت از خیرین برای کمک به نیازمندان در این ایام گفت: در این مراسم علاوه بر آرزوهای برآورده شده، اقلام مربوط به جشن شب یلدا در قالب بسته های آجیل و شیرینی تهیه و در پایان مراسم به این 110 خانواده تقدیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز