خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

توزیع بسته معیشتی پروتئینی بین 4 هزار خانوار مورد حمایت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۲۴۶

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز، گفت: با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان بیش از 24 تن مرغ در قالب بسته های حمایتی معیشت بین مددجویان تحت پوشش توزیع شد.

به گزارش ایلنا از البرز، شاپور قاسمی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی به خانواده‌های مورد حمایت از جمله وظایف این نهاد است، اظهار کرد: با تخصیص اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان بیش از 24 تن مرغ در قالب حمایت های معیشتی بین مددجویان توزیع شد.

وی افزود: در این مرحله بیش از 4 هزار خانوار از این بسته‌های معیشتی که با هدف تامین مواد پروتئینی مددجویان توزیع شد؛ بهره‌مند شدند.

قاسمی با تاکید بر تنوع در سبدهای غذایی توزیع شده بر اساس نیاز خانوارها به منظور تامین موارد مورد نیاز بدن و جلوگیری از بروز بیماری گفت: با شناسایی مواد مورد نیاز بدن به منظور حفظ سلامت، توزیع سبدهای غذایی در دوره های مختلف شامل اقلام مختلفی است که در این دوره توزیع مرغ در دستور کار قرار داشت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با اشاره به طرح های مناسبتی برای تامین بسته‌های معیشتی مورد نیاز خانواده‌های مورد حمایت گفت: پس از شیوع بیماری کرونا و با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه طرح‌های مختلفی از جمله احسان مهدوی در ماه رمضان، احسان حسینی در ایام محرم و سلسله رزمایش‌های مواسات و همدلی به همت اعضای این قرارگاه اجرا شده است که از اهداف این طرح ها تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است.

قاسمی  به اجرای طرح هم‌سفره با هدف تلاش در راستای رفع سوءتغذیه کودکان کمتر از پنج سال اشاره کرد و گفت: این طرح به‌منظور تأمین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند که سرپرستان آنان توانایی مالی کافی را ندارند اجرا شده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز