خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان:

بیش از 10 هزار بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۴۷۱

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان گفت: بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 3 هزار بسته لوازم التحریر در در هفته دفاع مقدس درگلستان توزیع شد.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ مهدی عمرانی اظهارکرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و نیاز عده قابل توجهی از دانش آموزان استان به لوازم التحریر ، بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های اجرائی ، تعداد 3 هزار بسته لوازم التحریر را در سطح استان توزیع کرد.

وی گفت : مجموعه بسیج سازندگی سپاه نینوا تعداد 10 هزار بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس توزیع کرد. ضمن اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا امروز نزدیک به 600 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده است.

 وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس علاوه بر توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر ، اقدامات مهم دیگری از قبیل برگزاری اردوهای جهادی در مناطق مختلف استان ، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی ، افتتاح خانه محروم ، برگزاری میز خدمت با حضور مسئولین ، اعزام تیم های جهادی پزشکی و دامپزشکی به روستاهای محروم جهت ارائه خدمات رایگان و افتتاح کارگاه های تولیدی و اشتغالزایی ، از جمله اقدامات جهادگران در این ایام بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز