خبرگزاری کار ایران

توزیع 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۰۴

سپاه نینوا۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی تا پایان ماه صفر توزیع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  گلستان، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه  با موضوع طرح شهید سلیمانی ، با اعلام این مطلب  اظهار کرد: در مرحله اول طرح شهید سلیمانی  با سه تیم نظارتی ، مراقبتی و حمایتی با نگاه غربالگری جمعیت استان شروع کردیم که ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان طی مدت کوتاهی غربالگری شد.

  سردار علی ملک شاهکویی ادامه داد: تولید بیش از دومیلیون ماسک،توزیع ۳۲۰ میلیون تومان کارت هدیه،توزیع ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر،برپایی بیش از ۷ هزار کارگاه تولید ماسک،آزادی۳۰۰ زندانی جرائم غیر عمد و.... این اقدمات از ابتدای شروع کرونا تا به امروز  انجام شده است.

سردار ملک شاهکویی افزود :  ۳۵  گروه جهادی سپاه نینوا استان آماده اجرای عملیات واکسیناسیون کرونا در استان هستند و تمامی سالن های ورزشی صالحین و ۹ دی سپاه  نینوا گلستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: کمک به اعمال محدویت های کرونایی،استقرار بیمارستان صحرایی،کمک دربخش درمان وبیمارستان،ایجاد ۴ مرکز واکسینیسیون کرونا دراستان و.....از دیگر اقدمات در طرح شهید سلیمانی انجام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز