خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

همه باید برای شکست کرونا به میدان بیاییم/ همه تلاش می‌کنند به بهترین شکل، پرچم را به دست مسئولان جدید بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۶۷

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که برای شکست ویروس کرونا باید همه نیروها، نهادها، سازمان و مردم به میدان بیایند و به پروتکل‌های بهداشتی و مقررات پایبند باشیم.

به گزارش ایلنا، سرلشکر «حسین سلامی» روز پنجشنبه در آیین تشدید طرح شهید سلیمانی که به صورت ویدئو کنفرانس با سپاه‌های استانی در سراسر کشور در سازمان بسیج برگزار شد، گفت: پرستاران در یکی دو سال گذشته، با فدا کردن جان خود پناهی برای جان مردم شدند که از زحمات این عزیزان و جانفشانی‌های آنها تشکر می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر چه به ظاهر پایان مسوولیت آقای نمکی در وزارت بهداشت است، اما از زحمات ایشان تشکر  می کنیم  و بدانیم که جابجایی مسئولیت‌ها ادامه دارد ولی خدمت به مردم همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این جلسه امروز در پی دغدغه رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است،‌ عنوان کرد: ایشان با فرمان خود، همه ما را به همبستگی برای محفاظت از سلامت جامعه تشویق فرمودند و امیدواریم بتوانیم اجراکننده فرامین ایشان باشیم.

فرمانده کل سپاه افزود: ایشان از همه ما خواستند که برای نجات انسان‌ها با قدرت بیشتر به میدان بیاییم، بنابراین همه ما به میدان آمده‌ایم و از همه می‌خواهیم برای کمک به مردم  نیز به میدان بیایند.

سلامی با اشاره شیوع ویروس کرونا گفت: این ویروس هوشمندانه تغییر شکل و قدرت می‌دهد و بسیار مرموز، پیچیده و خطرناک است و نباید آن را را به حال خود بگذاریم.

فرمانده کل سپاه، تغییر رفتار اجتماعی و پایبند بودن به پروتکل‌های بهداشتی و مقررات را در کنترل کرونا حائز اهمیت دانست و گفت: با تغییر رفتار اجتماعی، روند زندگی می‌توان تا حدودی بر این بیماری تسلط پیدا کرد.

وی ادامه داد: ما امروز جمع شده‌ایم تا همه تجارب گذشته و داشته‌ها را به میدان بیاوریم تا بتوانیم با همکاری و همراهی به موفقیت‌هایی برسیم. از طرفی باید تلاش کنیم که بار از روی کادر درمان کاسته شود.

سلامی با بیان اینکه عادی‌انگاری و بی‌تفاوتی نمی‌تواند منجر به نتیجه خوبی شود،‌ تصریح کرد: نباید اجازه دهیم بیماری‌ توانایی کنترل آن وجود دارد،‌ زندگی افراد خانواده و جامعه را فرا بگیرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به پایان کار دولت دوازدهم افزود: به رغم پایان کار این دولت،‌ اما هیچکس سست نشده و همه مانند روز اول در میدان هستند و همه تلاش می‌کنند که به بهترین شکل ممکن پرچم را به دست مسوولان جدید بدهند.

سرلشکر سلامی با دستور به سپاه‌های استانی برای فعال شدن قرارگاه‌های بهداشتی در سطح هر استان گفت: این ویروس را باید با یک بعثت اجتماعی و جهاد همه‌جانبه شکست دهیم و مردم هم برای شکست کرونا باید وارد میدان شوند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: هر تصمیمی توسط ستاد کرونا برای تعطیلات گرفته شد، باید با همراهی نیروی انتظامی به دقت آن را اجرایی کنیم، همچنین باید فشار را از دوش کسانی که آسیب دیده‌اند نیز کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز