خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز عنوان کرد؛

سهم ناوگان حمل‌ و نقل عمومی در سفرهای درون شهری۴۴ درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۷۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: ۴۴ درصد از سفرهای درون شهری روزانه تبریز از طریق سیستم حمل و نقل همگانی شامل اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی و مترو صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا در گفت وگو با برنامه تلویزیونی تبریزیم اظهار کرد: بیش از ۴۰ درصد از بودجه شهرداری به حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک تخصیص می یابد و ما همچنان پیگیر افزایش بودجه حمل و نقل و احصاء نیازهای مناطق و سازمان‌ها هستیم.

وحیدکیا افزود: تقویت زیرساخت‌ها و تلاش برای اتمام ایستگاه‌های ناقص مترو تا بهمن ماه سالجاری و در کنار آن تحقق شعار حمل و نقل انسان محور از طریق توسعه پیاده راه‌ها و مسیرهای دوچرخه سواری جزو برنامه‌های این مجموعه بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد، با اتمام خط ۱ مترو، قطار شهری تبریز نیز در کنار تاکسی و اتوبوس سهم بسزایی در حمل و نقل عمومی داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز افزود: بازسازی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از پروژه‌های در حال انجام است که اگر دولت، شهرداری و شورا هم جهت باشند بزودی خبرهای خوبی در حوزه نوسازی حمل و نقل وتقویت ارائه خدمات برای شهروندان خواهیم داشت، هر چند برای ایجاد نظم ترافیکی و روان‌سازی آن همراهی و همگامی مردم نیز لازم است.

وحیدکیا تصریح کرد: در زمینه پارک حاشیه‌ای شهروندان با دقت در محل های توقف ممنوع و اجتناب از پارک دوبل و استفاده کمتر از خودروهای شخصی می توانند سهم و نقش خود را در کاهش حجم ترافیک ایفاء کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز