خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر شیراز اعلام کرد؛

تصویب برنامه شیراز ۱۴۰۴ در شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۰۷۰

نشست مشترک نمایندگان وزارت کشور و کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اعضای شورا و شهردار کلانشهر شیراز و رؤسای شورای شهرستان شیراز و استان فارس به میزبانی شورای شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شهردار کلانشهر شیراز گفت: برنامه شیراز ۱۴۰۴ برنامه‌ای بسیار کاربردی است که باهمت شورای اسلامی شهر تصویب‌شده و با عملیاتی شدن آن شاهد تغییرات زیادی در کلانشهر شیراز خواهیم بود.

محمدحسن اسدی  با اظهار امیدواری از نتایج این نشست مشترک با بیان اینکه بودجه ۱۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد تومانی سال جاری شهرداری این کلانشهر بیان کرد: بودجه امسال نسبت به سال ۱۴۰۰ که با ۶هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بسته‌شده بود، رشد ۲۵۰ درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: ۸۵درصد بودجه امسال به فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد که شامل پروژه‌های مختلف عمرانی، ویژه و ستاره‌دار است.

به گفته این مقام ارشد کلانشهر شیراز؛ با تلاش شبانه‌روزی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز یک ردیف در بودجه به نام بودجه محرومیت‌زدایی اضافه شد که ۵۱۰۰ میلیارد ریال بوده و به ۴۰ محله با ۷۷ پروژه تعلق‌گرفته است.

اسدی تصریح کرد: برنامه شیراز ۱۴۰۴ برنامه‌ای بسیار کاربردی است که باهمت شورای اسلامی شهر تصویب‌شده و با عملیاتی شدن آن شاهد تغییرات زیادی در کلانشهر شیراز خواهیم بود.

شهردار شیراز بیان کرد: در سال جاری فاز یک خط ۲ مترو با بیش از ۸.۵کیلومتر از ایستگاه قهرمانان تا میدان امام حسین(ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: توسعه شمال شرقی فاز ۲ خط دو قطار شهری با طول بیش از ۵کیلومتر و اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان نیز از میدان آزادی تا فضیلت به‌زودی آغاز می‌شود و خط سوم نیز در ادامه خط یک از معالی‌آباد تا ایستگاه راه‌آهن در درگاه شمال غربی شیراز ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز