خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه دو شیراز خبر داد؛

بهسازی محورهای لطفعلی خان زند، مدرس، انقلاب، انوری و معابر بلوار رحمت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۳۹۸

شهردار منطقه دو شیراز از آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور لطفعلی خان زند، مدرس، انقلاب، انوری و معابر بلوار رحمت خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد تولایی با اشاره به اینکه بهسازی معابر مهم منطقه در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: اعتبار این پروزه بالغ بر ۸ میلیارد تومان است و تاثیر بسزایی در رضایت مندی شهروندان دارد. 

شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه ایجاد فضای سبز شهری بخشی از هویت شهرها به شمار می رود، گفت: هر چقدر در شهرها  فضای سبز شهری افزایش یابد به همان نسبت نیز شاهد کاهش امراض و بهبود سلامت عمومی جامعه خواهیم بود و در واقع با توسعه فضای سبز شهری، موفق به حفظ سلامتی شهروندان شده ایم.

وی با بیان اینکه پروژه اجرای فضای سبز با هدف افزایش سرانه فضای سبز انجام می شود، افزود: کاشت درخت، درختچه، کاشت پوششی و پرچین، واکاری و ایجاد باغچه جدید از جمله برنامه های ما در این پروژه  خواهد بود. 

شهردار منطقه دو شیراز  با بیان اینکه توجه به سرانه فضای سبز و حفظ تعادل‌های طبیعی در شهرها به خصوص شهرهای پرجمعیت از اهمیت بسزایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: افزایش سرانه‌ فضای سبز شهری تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه شهروندان دارد و چشم انداز زیبایی را برای شهر به ارمغان می آورد. 

تولایی با بیان اینکه تلاش داریم تا هر چه سریع تر پروژه ها را به بهره برداری برسانیم، افزود: پیش بینی ما این است که اجرای پروژه فضای سبز شهری تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد تا شهروندان نوروزی زیبا و  متفاوتی را نسبت به سالهای گذشته تجربه کنند.

شهردار متطقه دو شیراز با بیان اینکه فضای سبز باعث زیبایی و دمیدن روح زندگی به شهر می‌شود، گفت: در کنار اجرای پروژه های عمرانی توجه ویژه ای به ایجاد فضای سبز شهری داریم و در واقع هر پروژه عمرانی دارای پیوست ایجاد فضای سبز شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز