خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز در مراسم بهره برداری از مسیر گشایی ۱۸ متری کرکج:

کرکج، در آستانه تحول چشمگیر عمرانی واقع شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۴۲

با هماهنگی و حمایت شورای اسلامی شهر تبریز، مجوزهای لازم برای اجرای پروژه‌های متعدد در مسیر پل اتحاد ملی تا سه راهی اهر، صادر شده و به این ترتیب، هیچ محدودیت و مانعی در خصوص تغییرات کاربری در این مسیر و تحول در سیمای عمرانی آن متصور نیست.

شهردار تبریز گفت: با برنامه ریزی‌های متعدد عمرانی، منطقه کرکج در آستانه تحولی چشمگیر قرار دارد.

به گزارش ایلنا صادق نجفی، در مراسم بهره برداری از پروژه مسیرگشایی ۱۸ متری کرکج، خاطرنشان کرد: مطالعات و برنامه‌ریزی‌ها در راستای تقویت بافت عمرانی کرکج و افزایش چشمگیر ارزش افزوده این منطقه، صورت گرفته و با حمایت شورای اسلامی شهر، در آستانه اجرا است.

وی با برشمردن، برنامه‌های مدون عمرانی در منطقه کرکج، تصریح کرد: با پیگیری مطالعات احداثاتوبان ولایت در مسیر اتوبان پاسداران تا بزرگراه تبریز - زنجان، عملیات اجرایی این پروژه همزمان با طراحی فضای سبز، به زودی آغاز می‌شود.

نجفی، خانه‌های سلامت را از مهم‌ترین محور برنامه‌های شهرداری تبریز خواند و افزود: با اجرای مطالعات صورت گرفته در خصوص ایجاد خانه سلامت کرکج، در قالب یک مرکز مدرن و مجهز، شاهد انتقال بخشی از تراکم مراکز درمانی مناطق مرکزی شهر تبریز، به کرکج خواهیم بود.

شهردار تبریز از اتمام مراحل مطالعاتی و کار‌شناسی تقاطع غیرهمسطح کرکج، خبر داد و گفت: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه عمرانی و بهره برداری از آن در سال آینده، سهولت و ایمنی تردد در مسیرهای مرتبط با کرکج، افزایش خواهد داشت.

وی برج خلعت پوشان را از ارزشمند‌ترین جاذبه‌های تاریخی و هویتی شهر تبریز در مسیر کرکج خواند و گفت: همزمان با هفته نکوداشت تبریز، احداثپارک طولی، از مسیر سه راه اهر تا محدوده برج خلعت پوشان، با طراحی ویژه و بهره گیری از موقعیت آب جاری مشرف به این منطقه، آغاز می‌شود.

نجفی اظهار داشت: با هماهنگی و حمایت شورای اسلامی شهر تبریز، مجوزهای لازم برای اجرای پروژه‌های متعدد در مسیر پل اتحاد ملی تا سه راهی اهر، صادر شده و به این ترتیب، هیچ محدودیت و مانعی در خصوص تغییرات کاربری در این مسیر و تحول در سیمای عمرانی آن متصور نیست.

نجفی تاکید کرد: توزیع رویکردهای عمرانی شهرداری تبریز در مناطق مختلف شهری، تحقق عینی عدالت محوری و توانمندسازی مناطق کم برخوردار و بافت‌های فرسوده است.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف توسعه و زیبایی، برنامه‌های عمرانی متعدد در مناطق ۱۰ گانه تدوین شده و مورد پیگیری و نظارت قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز