خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از 6 میلیون تن کالا از مبدأ استان البرز جا به جا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۲۰

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری البرز از حمل بیش از 6 میلیون تن کالا از مبدأ استان در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین پرویزی اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه سال جاری، 6 میلیون و 640 هزار تن کالا از مبدأ استان به اقصی نقاط کشور حمل شده است که این امر نشان از ظرفیت شرکت‌ها، تعامل مطلوب صاحبان کالا و استفاده مطلوب از ناوگان حمل و نقل کالای استان دارد.

وی افزود: تعداد بارنامه‌های صادره توسط شرکت‌های حمل و نقل کالای فعال در استان برابر با 547 هزار و 843 مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 6 درصدی همراه بوده است که با برنامه‌ریزی این اداره‌کل تا پایان سال شاهد تغییرات بیشتری در این حوزه خواهیم بود.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز به سهم شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: سهم ناوگان حمل و نقل کالای شهرستان فردیس 9 درصد، اشتهارد 20 درصد، کرج 26 درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ 25 درصد و سهم شهرستان نظرآباد 20 درصد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای استان به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، گفت: باتوجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و...  عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز