خبرگزاری کار ایران

تمام راه‌های مواصلاتی طالقان باز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۸۷۵

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان با اشاره به اینکه در پی وقوع سیلاب 23 نقطه از راههای اصلی و روستایی این شهرستان مسدود شده بود، گفت: با اقدام به موقع نیروهای راهداری تمام نقاط ریزشی رفع انسداد شد و درحال حاضر تردد در همه محورهای این شهرستان برقرار است.

به گزارش ایلنا از البرز، نصیر یزدانی با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در این شهرستان، اظهارکرد: در پی این اتفاق 23 نقطه از راه‌های اصلی و روستایی طالقان دچار ریزش و مسیر برای تردد کاربران جاده‌ای در محورهای روستایی برای ساعاتی بسته شد.

وی افزود: از آنجا که طی هشدار هواشناسی نیروهای راهداری این شهرستان در آماده باش کامل بودند و گشت‌زنی در راه‌ها به طول مداوم برقرار بود، با مسدود شدن راه‌ها نیروها هرچه سریعتر به محل حادثه اعزام شدند و عملیات ریزش‌برداری و رفع انسداد راه‌ها آغاز شد.

این مسئول با بیان اینکه با اقدام به موقع نیروهای راهداری همه 23 نقطه ریزشی رفع انسداد شد و درحال حاضر تردد در همه محورهای این شهرستان برقرار است، گفت: 16 ریزش‌ در محور جوستان به گراب- آسکان و جوستان به ناریان و پرچان و هفت نقطه ریزشی نیز در محور اصلی و روستاهای مرکزی اتفاق افتاده بود.

یزدانی با اشاره به اینکه متاسفانه در طول چهار روز گذشته خساراتی به زیرساخت‌های جاده‌ای این شهرستان وارد شده است، اظهار کرد: کاربران جاده‌ای قبل از عزیمت به این شهرستان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها، محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز