خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد:

رای قطعی برای ۷۴۷ پرونده ایثارگری در شهرداری مشهد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۲۳۳

عضو شورای شهر مشهد گفت: از مجموع بیش از ۴۲۰۰ نفری که در سامانه ایثارگری ثبت‌نام داشته‌اند، تاکنون یک هزار و ۱۶۷ پرونده ایثارگری در شهرداری مشهد بررسی شده و از این تعداد، ۷۴۷ پرونده به صدور حکم قطعی منجر شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید دبیریان با بیان اینکه شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، بر خلاف برخی سیاه‌نمایی‌ها، عزم راسخ و جدی برای تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر و اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی دارد، اظهارکرد: ایثارگران به گردن همه ما حق دارند و لذا صیانت از حق و حقوق آن‌ها و پیاده‌سازی قوانین حمایتی را رسالت و مأموریت خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۲۰۰ نفر در سامانه ایثارگران ثبت نام کرده‌اند که یک هزار و ۱۶۷ پرونده ایثارگری در شهرداری مشهد مقدس بررسی شده، گفت: بسیار خرسندیم با پیگیری‌های صورت گرفته، از این تعداد، ۷۴۷ پرونده به صدور حکم قطعی منجر شده است؛ ضمن اینکه ۳۸۵ پرونده نیز در دست اقدام بوده که ۵۵ پرونده در انتظار رای گزینش و ۳۳ پرونده نیز دارای رای گزینش است.

دبیریان افزود: از مجموع بیش از ۱۱۰۰ پرونده، به‌رغم همه جوسازی‌ها و سیاه‌نمایی‌ها، تنها ۲۰ پرونده فاقد شرایط بوده و با ۱۵ پرونده نیز درخصوص تبدیل وضعیت موافقت صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز