خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ملی تحویل موتور برقی قسطی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۵۸۴

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری مشهد گفت: با اجرای طرح ملی توسعه استفاده از موتور سیکلت های برقی به همت شهرداری مشهد شهروندان مشهدی می توانند موتور برقی قسطی تحویل گیرند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید جعفر شمس امروز گفت: در اجرای این طرح ملی کل قیمت موتور سیکلت برقی به‌صورت تسهیلات ۲۴‌ ماهه ۴‌درصدی در‌ اختیار متقاضیان مشهدی قرار می‌گیرد.

شمس افزود: در طرح توسعه استفاده از موتوربرقی قرار است در مدت کمتر از سه‌ سال، بیش از ۱۰۰‌هزار دستگاه موتور برقی قسطی به مردم مشهد تحویل داده شود.

وی گفت: با توافق بانک عامل سند موتور‌های برقی آزاد است و خریداران کارمند بدون ضامن و فقط با یک برگه چک کارمندی می‌توانند همه مبلغ وام را یکجا دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: افراد غیر کارمند نیز فقط با یک ضامن معتبر می‌توانند این وام را دریافت کنند.

شمس افزود: متقاضیان از ۲۶‌ آذر امسال همزمان با آغاز هفته حمل‌ونقل باید در سایت تأمین‌کننده موتور های برقی طرف قرارداد با شهرداری مشهد فرایند انتخاب تا تحویل موتور برقی را به صورت آنلاین‌ انجام بدهند.

وی گفت: در قدم بعد متقاضیان موتور های برقی قسطی باید در سایت سازمان حمل‌و نقل و بار شهرداری مشهد برای دریافت تأییدیه اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد مقدس افزود: همچنین فرد متقاضی با افتتاح حساب به‌صورت آنلاین در بانک طرف قرارداد و حضور ضامن در یکی از شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یا ارائه چک می تواند ثبت نام خود را قطعی کند.

شمس ادامه داد:ارائه کلاه‌کاسکت رایگان و تخفیف ویژه برای دریافت گواهینامه موتور برقی از دیگر مزایای این طرح ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز