خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد خبر داد؛

تخصیص ۶۲ درصد اعتبارات مورد نیاز طرح تحول حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۸۴

فرماندار مشهد با اشاره پروژه‌های طرح تحول حاشیه شهر مشهد گفت: جمع کل اعتبارات مورد نیاز شهرداری مشهد برای این طرح ۳۷ هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال است که از این میزان تا پایان آبان‌ماه ۲۳ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال معادل ۶۲ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن داوری در نشست شورای اداری شهرستان مشهد افزود: مسئولان وظیفه دارند وضعیت حوزه های خود را کاملا رصد کنند، قرار نیست ابزار دشمن برای رسیدن به خواسته هایش شویم، دشمن می خواهد با سناریوهای مختلف به حوزه هایی که وابسته به حاکمیت است، خدشه وارد کند لذا اعتصاب، نارضایتی تراشی و تحریک مردم خط کاری دشمن است.

فرماندار مشهد بیان کرد: همه سازمان‌ها و نهادهایی که با محوریت پروژه های حاشیه شهر مشهد تفاهم نامه یا توافق نامه ای منعقد کرده اند، باید ظرف مدت ۲۰ روز گزارش دقیق همه پروژه های خود را به دبیرخانه ستاد بازآفرینی حاشیه شهر در فرمانداری ارائه دهند تا پس از دریافت گزارش، وضعیت پروژه ها بررسی و گزارشها صحت سنجی شود.

وی اولویت قرار دادن اتمام پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت اجرایی در مشهد را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخی از این پروژه ها با وجود پیشرفت اجرایی مناسب به دلیل نبود اعتبار متوقف شده اند، لذا باید ضمن اولویت قرار دادن اعتبارات به اتمام این پروژه ها، از ظرفیت خیرین نیز برای اتمام آنها بهره گرفت.

داوری اضافه کرد: افزون بر اینکه باید ۳۰ درصد از بودجه هر سازمان طبق قانون برای حاشیه شهر مشهد هزینه شود، تامین منابع مالی دیگری هم برای طرح تحول حاشیه شهر مشهد برنامه ریزی شده است.

در ادامه مجید نژاد حسین، شهردار منطقه چهار مشهد نیز در این نشست وضعیت آخرین پروژه های این منطقه شهری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: پیشرفت همه پروژه ها بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است و تا پایان سال مشکل آب های سطحی این منطقه برطرف می شود.

شهردار منطقه چهار مشهد افزود: بزودی مجموعه ورزشی جهانبانی به عنوان نخستین مجموعه ورزشی ویژه بانوان در منطقه چهار شهری به همراه چند زمین ورزشی دیگر به بهره برداری خواهد رسید و پیاده رو محلات میثم، پنج تن و حسینی محراب نیز همگی تا پایان سال تسطیح خواهد شد.

کاظم یزدانمهر، شهردار منطقه ۶ مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: پیشرفت اجرایی پروژه های این منطقه بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است و ساخت بوستان های خطی و پیاده رو سازی بسیاری از معابر شهری در این منطقه آن را به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل کرده است که همه آنها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

نمایندگان شهرداری های منطقه ۲ و ۳ مشهد نیز به ارایه گزارشی از وضعیت اجرایی پروژه های این مناطق اعم از فضای سبز حاشیه بلوار، بازسازی معابر خاکی، اجرای زیرسازی و روکش آسفالت، بوستان حاشیه کال اسماعیل آباد، هزینه کرد بودجه برای پروژه های زودبازده، ساخت هفت زمین ورزشی، تعریض پل و دوربرگردان و ... پرداختند.

کاظمی، بخشدار رضویه نیز در این نشست مهمترین مشکلات این منطقه را نبود نمایندگی ثبت احوال، انشعابات غیرمجاز برق که منجر به حریق منازل می شود و روشنایی ناکافی معابر دانست و خواستار مساعدت مسئولان در رفع مشکلات این منطقه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز