خبرگزاری کار ایران

نشست مسئولان قضایی گیلان با اساتید و مسئولان دانشگاه آزاد بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۶۶

نشست مسئولان قضایی استان با اساتید و مسئولان دانشگاه آزاد شهرستان بندر انزلی امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 16 آذر تصریح کرد: دانشجو باید بصیر و آگاه به زمانه بوده و در مبارزه با دشمنان پیشگام باشد.

وی با بیان مفهوم توسعه اظهار داشت: توسعه باید در تمامی حوزه ها اتفاق بیفتد تا جامعه به تعادل برسد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه برخی رشته های دانشگاهی سهمی در تولید علم ندارند و بیشتر مصرف کننده علم دیگر می باشند گفت: مسئولان دانشگاه ها باید نسبت به علم مولد و پایه ای توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان می‌توانند در راستای ارتقای علمی خود در برخی محاکم قضایی با رعایت مقررات حضور یابند گفت: دستگاه قضایی می‌تواند از از نظرات علمی اساتید و فرهیختگان دانشگاهی در حوزه‌های زیست محیطی، منابع طبیعی و اقتصادی بهره‌مند شود.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با بیان اینکه این نشست با هدف بهره‌مندی از دیدگاه اساتید دانشگاه و در راستای آسیب شناسی و علت شناسی آسیب های اجتماعی صورت گرفت گفت: تعامل دستگاه قضایی و اساتید دانشگاه و بهره‌مندی از ظرفیت علمی و توانمندی‌های نخبگان دانشگاهی امری ضروری و تاثیر گذار است.                                                                        

مریم کیا کجوری رئیس دانشگاه آزاد شهرستان بندر انزلی  نیز با ابراز خرسندی از حضور مسئولان قضایی استان در دانشگاه تصریح کرد: این نشست ها فتح بابی در راستای تعامل هرچه بیشتر هیات علمی و قضات محاکم قضایی است.

وی اظهار داشت: اساتید دانشگاه می‌توانند در موضوعات مختلف علوم انسانی به ویژه در رشته حقوق با دستگاه قضایی تعاملی سازنده داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز