خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد؛

لزوم استقرار اداره کل راه آهن در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۷۰۹

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در سازمان اداری و استخدامی باید چارت جدیدی برای مستقل شدن اداره کل راه‌آهن آذربایجان‌غربی ایجاد شود و بنابراین سعی می‌شود که در اولین فرصت این مهم محقق شود.

به گزارش ایلنا، محسن حمزه لو در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومانی راه آهن ارومیه _مراغه، اظهار کرد: با اشاره به حجم بالای تلفات جاده‌ای و افزایش ترانزیت از طریق شبکه ریلی منطقه را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: اتصال شبکه راه‌آهن ارومیه به پایانه مرزی سرو از طرح‌های مورد توجه در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی جهت استفاده از ظرفیت‌های مرزی منطقه است.

حمزه‌لو با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در پایانه‌های مرزی یکی از کارآمدترین راهکارهای برون رفت از چالش‌های اقتصادی به شمار می‌رود، افزود: وجود یک‌هزار کیلومتر مرز مشترک و همجواری آذربایجان‌غربی با سه کشور، این استان را به دروازه اصلی ارتباط ایران با اروپا تبدیل کرده است.

وی افزود: تکمیل ایستگاه راه آهن ارومیه_نقده_مهاباد_میاندوآب و تکمیل خطوط در دستور کار این اداره کل قرار گرفته که تا دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز