خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت:

بیش از پنج هزار پروژه توسط وزارت بهداشت در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۷۲

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر 5 هزار و 500 پروژه توسط وزارت بهداشت در حال اجرا است که پروژه‌های بهداشتی با 4 هزار و 600 مورد بیشترین میزان ر ا به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بهروز رحیمی در بازدید از طرح‌های بخش بهداشت و درمان استان قزوین گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 2 هزار و 500 پروژه بهداشتی باید تا پایان سال به اتمام برسد که 40 پروژه آن سهم استان قزوین است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تا کنون حدود یک‌هزار پروژه در سطح کشور به اتمام رسیده است.

وی عنوان کرد: تقویت زیرساخت‌ها یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت است و  باتوجه به ضعیف بودن قزوین در این بخش تقویت زیرساخت‌های قزوین در اولویت‌های وزارت قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: تکمیل فاز نخست بیمارستان 700 تختخوابی، پروژه الحاقی بیمارستان شهید رجایی و انتقال بیمارستان 22 بهمن در قزوین دارای اهمیت است.

رحیمی بیان کرد: آمادگی لازم برای تجهیز بیمارستان 22 بهمن پس از انتقال به محل جدید وجود دارد و با انتقال این بیمارستان ظرفیت‌های بخش درمان روانی قزوین تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

بازدید از بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی، روند ساخت بیمارستان 700، بیمارستان 22 بهمن و قدس از برنامه‌های سفر معاون وزیر به قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز