خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت در بابل خبرداد:

روند افزایشی بیماری کرونا در بین جوانان

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۶۸

معاون درمان وزارت بهداشت در بابل گفت: کرونا این بار جوانان را بیشتر مبتلا کرده و این نگران کننده است.

به گزارش ایلنا، قاسم جان‌بابایی در بابل گفت: تعداد بیماران کرونایی در استان مازندران در آمل، ساری، بهشهر و بابل در هفته‌ای که گذشت روند رو به افزایش داشته است.

او با بیان اینکه سرعت افزایش تعداد بیماران بستری و مبتلا شدن تعداد بیماران جوان و میانسال نگران کننده است، افزود: این افزایش نشانه ساده انگاری مردم نسبت به این بیماری بوده است.

جان‌بابایی ادامه داد: مراسم‌های عروسی، تولد، عزا و مهمانی‌های خانوادگی باعث شده بیماری کرونا سریع منتقل شود و مردم مسائل بهداشتی را باید بیشتر رعایت کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: همکاران ما نزدیک ۵ ماه با این بیماری درگیر هستند و زندگی بسیار سختی را می‌گذرانند.

او با بیان اینکه هرچه تعداد این بیماری بیشتر شود خطر بستری شدن و مرگ و میر بالا می‌رود، گفت: در آمار‌های استانی برخلاف گذشته که بیشتر مبتلایان افراد سالمند بودند، اکنون بیماران در سن جوانی و میانسال با این بیماری درگیر شدند.

جان‌بابایی افزود: سالمندان در اوایل این بیماری خیلی مراعات می‌کردند، ولی الان خیلی توجه کم شده و خانواده‌ها توجهات کمتری نسبت به این سنین دارند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر اطفال بسیاری با این بیماری درگیر شده و نشانه کم توجهی و رعایت نکردن نکات بهداشتی از سوی خانواد‌ها است.

او ادامه داد: در مرکز کودکان امیرکلا دانشگاه علوم پزشکی بابل، تعدادی اطفال بستری و تعدادی نیز در منازل خود تحت مراقبت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز