خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مطرح کرد؛

تصویب ۳ طرح تفصیلی شهر مشهد در کمیسیون ماده پنج

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۸۲۸

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد از تصویب طرح های تفصیلی در سه حوزه برنامه ریزی شمال شرق، میانی غربی و مرکزی مشهد در بیست و یکمین جلسه کمیسیون ماده ۵ خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمید ضمیری در گفت وگویی پیرامون طرح‌های تفصیلی، اظهارکرد: شورای ششم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود تاکنون اهتمام ویژه‌ای نسبت به تهیه و تصویب طرح‌های تفصیلی داشته است.

وی با بیان اینکه این مهم را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها و سیاست‌های خود تعریف کردیم، گفت: پس از گذشت قریب به ۱۳سال از آغاز بازنگری در طرح‌های توسعه شهری مشهد مقدس، با توجه به همین نگاه و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته، در بازه زمانی ۳ ماه اخیر این اقدامات به بار نشست و امروز شاهد تصویب سه طرح تفصیلی دیگر در کمیسیون ماده ۵ بودیم.

ضمیری افزود: این طرح‌ها در ۳ حوزه برنامه‌ریزی شمال‌شرق، میانه غربی و مرکزی مشهد می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده در تدوین طرح‌های تفصیلی و پیگیری اجرای دقیق آن با همکاری و همیاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، امیدواریم شاهد ارتقاء شاخص‌های خدمات عمومی، تسهیل پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان با رویکرد رضایتمندی و پاسخگویی حداکثری و تقویت هویت رضوی و تسهیل زیارت برای زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز