خبرگزاری کار ایران

برگزاری دیدار دوستانه فوتبال به یاد مرحوم محمود یاوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۸۹

به مناسبت سالگرد درگذشت محمود یاوری چهره برجسته فوتبال اصفهان و کشور، دیدار دوستانه یاران یاوری و فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در سالروز درگذشت محمود یاوری چهره برجسته فوتبال کشور و روز سپاهان، دیدار دوستانه یاران یاوری و فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۴ سه شنبه دهم آبان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

بازیکنان سال‌های دور فوتبال ایران که در کنار محمود یاوری بازی یا مربیگری کرده بودند، همچنین تعدادی از بازیکنان این سرمربی فقید فوتبال ایران، در ترکیب تیم یاران یاوری قرار داشتند.

این دیدار که در دو نیمه ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد با نتیجه ۴ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید که احمد باغبانباشی (دقایق ۳ و ۱۰)، کریم قنبری (دقیقه ۶) و کبیر بیلو (دقیقه ۳۵) گل‌های پیشکسوتان سپاهان و رسول خطیبی (دقیقه ۲۵) گل‌های یاران یاوری را به ثمر رساندند.

میانگین سنی پیشکسوتان سپاهان در این دیدار به مراتب کمتر از تیم یاران یاوری بود، با این حال رقابتی زیبا از دو تیم به نمایش گذاشته شد.

علی اصغر کلانتری، علی لسان فولادی، ابراهیم لوینیان، محمود ابراهیمی، حسن استکی،رضا حاج اسکویی، رسول خطیبی سید داوود سید عباسی، مجید بصیرت، هوشنگ لوینیان، محمد سواری، مرتضی یزدخواستی، جلال اکبری، کریم قنبری، حسین طلاکش، عباس سروری، احمد باغبانباشی از جمله بازیکنانی بودند که در این دیدار دوستانه به یاد مرحوم یاوری به میدان رفتند.

داوری این مسابقه بر عهده مهدی اخوان از پیشکسوتان فوتبال اصفهان و داور باسابقه فوتبال کشور بود. همه بازیکنان تیم یاران یاوری با شماره ۹ که شماره مرحوم محمود یاوری بود به میدان آمدند.

رسول خطیبی که دقایقی از این دیدار را در تیم یاران یاوری بازی کرد، پس از یک تعویض، پیراهن سپاهان را نیز برای دقایق دیگر بازی به تن کرد.

گفتنی است تیم‌هایی که محمود یاوری در آن‌ها به مربیگری پرداخت روی پیراهن تیم یاران یاوری به چاپ رسیده بود و پیشکسوتان فوتبال اصفهان با حضور در ورزشگاه فولادشهر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز